Sunday, October 3, 2010

想不到适合的标题

well, life jz get busier and busier.
reports, presentations, muet, assignment, etc.
looks like i haven't learn my lesson yet
三分钟的意志力还是那么的强大
last minute神功还是那么的暴力
天,谁来引导我

last week真的很强
after5.30pm的课我rush回hostel
想收拾一番马上回家
我把锁匙插入door knob 转了转
F***!!! 开不到!!!
试了n次还是一样
火大了,开始敲打door knob
kok 了一声,门打开了
还好
进了房间,关上了门
2分钟内收拾好一切
开门
shit, i'm trapped inside my own room, how ironic
真的是火烧XX了这次
可是不管怎么打怎么撞还是不会开
打电话给hostel warden
妈的,超过五点半了,放工了
eh,还有一个号码,for五点半过后有急事call的
没通,幹
打开电脑,想上facebook post一下自己有多威水
手痒再去转转door knob try luck
开了,幹!很好玩mie?
飞去bus station
transnational counter auntie: ticket ke tampin dah habislah dik
=D
其实还有方法可以当天会淡边
可是我选择隔天才回
为什么?
为什么我的房门本来好好会这个时候坏掉?
为什么每次都买到票这次买不到?
可能......
可能如果我那天回家会出事?
someone up there is trying to warn me?
stop me from going back that day?
我相信这些东西的
我妈说我家菩萨很灵的
每次发生什么不好的事之前
会有一些预兆
我相信这一连串的事可能就是
菩萨阻止我当天回家

今天在bus stand看到一些junior
loo li yin, wong sim chan
没想到他们都已经form5毕业了
唉....好快

好怀念跟你们一起废的日子
我所谓的你们
你们应该心知肚明吧 =D

p/s:
-huijie说: bi, 如果你考试拿first class, 你要什么我买给你
酱容易拿meh.... 我也想拿啊~ T.T
-今天在bus上,this dude was sitting beside me. He stinks, smells exactly like墨汁, seriously
jz imagine the good time i had when sitting beside him for 1 1/2 hours(幸亏只是1 1/2 hours)
-Brick by Boring Brick - Paramore rox!!!! =D
-没图,想不到要放什么适合的图

9 comments:

  1. 坦白说,真的很noob,blog是新开的吗???哈哈!!
    人生不如意事10常89。。。。算了吧!
    不过,说真的,你那个想法跟我很相似。。。
    就比如说有时塞车。。。应该是老天要我避开一些祸害吧~
    呵呵!!!原本以为只有我会有酱的想法,
    想不到,你也会!总算找到同伴了~

    ReplyDelete
  2. i assume u are elain tan =D
    还蛮新的,haha
    thx for advice =D

    ReplyDelete
  3. wat a new point of view to me...

    ReplyDelete
  4. from wat happened in ur room...i have a conclusion, which u would very like to hear bout it!
    i still remember wat u told me bout "things" happened in ur house...so i thought it might be the same 'dude' moved along with u to ur brand new hostel! it wasn't god warned u not to go home, it was ur fren stopping u to leave him alone there.
    well, i think i was right on this haha!!!

    '好怀念跟你们一起废的日子
    我所谓的你们
    你们应该心知肚明吧 =D'

    erm not me rite??? :p

    ReplyDelete
  5. When is ur name become woozie?? Lol finally u have new blog here.. Haha

    ReplyDelete
  6. u slowpoke~
    thx for dropping comment =D

    ReplyDelete